Bardienstreglement
1. Ieder lid van SMASH wordt geacht minimaal 2 bardiensten per jaar te draaien, met ingang van het jaar dat je 19 wordt. Je kan jezelf inplannen via https://mijn.knltb.club of via de KNLTB app op je telefoon. (Voor inlogproblemen, zie notitie onderaan dit bericht)
2. Wil je geen bardiensten inplannen, dan kan je deze afkopen. Maak het bedrag, € 40,00 voor 1 bardienst en € 80,00 voor 2 bardiensten, over naar rekeningnummer NL91 RABO 0143932837 onder vermelding van afkoop bardienst, naam en KNLTB nummer.
3. Heb je voor 1 maart 2023 je bardiensten niet ingepland of afgekocht dan volgt een incasso van de nog openstaande diensten.
4. Voor een aantal leden zijn er uitzonderingen gemaakt :
- Voor senioren van 67 jaar en ouder zijn de bardiensten niet verplicht
- Voor Commissieleden 1 bardienst
- Voor ITP leden zijn de bardiensten niet verplicht
- Voor dagleden zijn de bardiensten niet verplicht
Deze leden mogen natuurlijk wel vrijwillig bardiensten in plannen!
5. Wanneer je een dienst wilt wijzigen, stuur dan een email naar [email protected]. Dit kan tot 2 weken voor de ingeplande datum en zolang er alternatieven mogelijk zijn.
6. Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervullen van je bardienst(en). Tot 2 weken voor de ingeplande datum kan deze gewijzigd worden. Dit kan je niet zelf. Stuur een mail naar [email protected] met je verzoek. Wil je kort van te voren alsnog je ingeplande bardienst annuleren, dan dien je deze af te kopen. Je dient zelf contact op te nemen met één van de betaalde bardiensten. (Op de website van SMASH rechtsboven bij Mijn club inloggen, zodat je het lijstje te zien krijgt). Zij kunnen je bardienst overnemen voor € 40,00 per dienst. De betaling dien je onderling te regelen. Graag wel even korte terugkoppeling naar [email protected], zodat de opener/sluiter geïnformeerd kan worden.
7. Heb je een bardienst ingevuld maar kom je niet opdagen dan zullen we € 50,00 in rekening brengen.
Notitie: Lukt het inloggen niet doorloop deze 4 stappen:
1. Kijk het e-mailadres na Leden krijgen via het primaire e-mailadres dat bekend is bij de club, een uitnodiging voor het gebruik van de KNLTB ClubApp. In dit mailtje staan de gegevens die het lid kan gebruiken om een wachtwoord in te stellen in de KNLTB ClubApp. Het is dus erg belangrijk dat het juiste e-mailadres van elk lid bekend is bij de club. Indien het lid zijn/haar e-mailadres wilt wijzigen dan kan hij/zij dat doen via de ledenadministrateur van de club. Let op! Ervaring leert dat het systeem: 1) een bug vertoont bij @zonnet/@tele2/@versatel e-mailadressen. Wij zijn bezig om een oplossing voor dit probleem te zoeken. Indien het lid een ander type e-mailadres heeft dan kan de ledenadministrateur dit wijzigen in KNLTB.Club en op deze manier het lid een nieuw wachtwoord toesturen; 2) minder goed reageert op @kpn/@planet e-mailadressen. Deze e-mailadressen komen in de spam- of reclame inbox terecht dus zie hiervoor het punt hieronder.
2. Heb geduld en check je spam- en reclame inbox via je webmail (!) Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even! Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie. Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp.
3. Gebruik de juiste gegevens In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer. Let op: het clubnummer is niet het verenigingsnummer. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. De meeste leden zijn dit wel en dienen daarom in te loggen met hun bondsnummer. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden.
4. Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Clubnr.' (clublidnummer indien je geen bondslid bent) of 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas)