Bardiensten

Bardienstreglement  

1.    Ieder lid van SMASH wordt geacht minimaal 2 bardiensten per jaar te draaien, met ingang van het jaar dat je 19 wordt. Je kan jezelf inplannen via https://mijn.knltb.club of via de KNLTB app op je telefoon.

Lukt het inloggen niet doorloop deze 4 stappen:

1.     Kijk het e-mailadres na Leden krijgen via het primaire e-mailadres dat bekend is bij de club, een uitnodiging voor het gebruik van de KNLTB ClubApp. In dit mailtje staan de gegevens die het lid kan gebruiken om een wachtwoord in te stellen in de KNLTB ClubApp. Het is dus erg belangrijk dat het juiste e-mailadres van elk lid bekend is bij de club. Indien het lid zijn/haar e-mailadres wilt wijzigen dan kan hij/zij dat doen via de ledenadministrateur van de club. Let op! Ervaring leert dat het systeem: 1) een bug vertoont bij @zonnet/@tele2/@versatel e-mailadressen. Wij zijn bezig om een oplossing voor dit probleem te zoeken. Indien het lid een ander type e-mailadres heeft dan kan de ledenadministrateur dit wijzigen in KNLTB.Club en op deze manier het lid een nieuw wachtwoord toesturen; 2) minder goed reageert op @kpn/@planet e-mailadressen. Deze e-mailadressen komen in de spam- of reclame inbox terecht dus zie hiervoor het punt hieronder.

2.     Heb geduld en check je spam- en reclame inbox via je webmail (!) Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even! Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie. Bijvoorbeeld: via https://webmail.telfort.nl/mail/main of https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp.

3.     Gebruik de juiste gegevens  In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer. Let op: het clubnummer is niet het verenigingsnummer. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. De meeste leden zijn dit wel en dienen daarom in te loggen met hun bondsnummer. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden.

4.     Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Clubnr.' (clublidnummer indien je geen bondslid bent) of 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas)

2.     Wil je geen bardiensten inplannen, dan kan je deze afkopen. Maak het bedrag, € 35,00 voor 1 bardienst en € 70,00 voor 2 bardiensten, over naar rekeningnummer NL91 RABO 0143932837 onder vermelding van afkoop bardienst, naam en KNLTB nummer.

3.     Heb je voor 1 maart van het nieuwe jaar je bardiensten niet ingepland of afgekocht dan volgt een incasso van de nog openstaande diensten.

4.     Voor een aantal leden zijn er uitzonderingen gemaakt :

-        Voor senioren van 67 jaar en ouder zijn de bardiensten niet verplicht

-        Commissieleden

-        ITP leden

-        Dagleden

5.     Wanneer je een dienst wilt verwijderen/wijzigen, stuur dan een mail naar [email protected]  Dit kan tot 2 weken voor de ingeplande datum.

6.     Je bent zelf verantwoordelijk voor het vervullen van je bardienst(en), maar wil je kort van te voren alsnog je ingeplande bardienst afkopen, dan kan dit tot maximaal 2 dagen voor de ingeplande bardienst. Je dient zelf contact op te nemen met een van de betaalde bardiensten, Zie lijstje onderaan deze pagina. Zij kunnen je bardienst overnemen voor € 40,00 per dienst. De afrekening dien je onderling te regelen.

7.     Heb je een bardienst ingevuld maar kom je niet opdagen dan zullen we € 50,00 in rekening brengen.